KOŠICE:DNES KAMPANE A PROJEKTY
Ako projektová a marketingová manažérka som mala na starosti B2C klientelu a kľúčových marketingových klientov mediálneho domu, čo zahŕňalo:
- nastavenie, plánovanie, exekutívu a následné vyhodnocovanie kreatívnych marketingových kampaní naprieč médiami (TV, noviny, rádio, online, sociálne siete) pre klientov, ako aj interné marketingové kampane
- zastrešovala som celý proces marketingových kampaní (počnúc prvotným kreatívnym návrhom, cez plánovanie a koordinovanie realizácie, až po následné vyhodnotenie úspešnosti kampane)
- podieľala som sa na kampaniach ako:
KOŠIČAN ROKA (celomestská anketa spojená s galavečerom a vyhlásením výsledkov)
NÁJDI ŠTVORKU (kreatívna kampaň pre mobilného operátorora, počas ktorej účastníci hľadali podľa indícií v meste skrytý mobilný telefón)
VÁŽ SI SVOJE KUCHÁRKY (kreatívna kampaň, kde sa do hlasovania zapojili študenti, výherná škola získala produkty klienta, o váhe všetkých kucháriek na škole)